Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

“Евроинс” глобено с 20 000 лв. за заблуждаваща реклама

3 коментара

Две санкции от по 10 хил. лв. наложи Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) на застрахователното дружество “Евроинс” заради заблуждаваща реклама, съобщиха от антимонополния орган.

Сигналът за нарушението е подаден от конкурента “Лев Инс”, като предмет на спора са два рекламни клипа, излъчвани през декември 2005 г. В единия се твърди, че “Евроинс” е първата и единствена компания, която е предложила застраховка “Гражданска отговорност” на разсрочено плащане. Във втория се посочва същото, но с допълнението “и застраховка “Каско” за 28 лева”.

Комисията установила, че това е заблуда за потенциалните клиенти, тъй като “Евроинс” не е първото, нито пък единственото към момента дружество, предлагащо “Гражданска отговорност” на изплащане. Освен това липсва ясно разграничение между цените на всяка от двете застраховки в предлагания пакет. Успоредно с това,  рекламираната застраховка “Каско” съдържа лимит на отговорност в размер на 1000 лв., който не е упоменат в кампанията.

КЗК счита, че действията на ответника противоречат на добросъвестната търговска практика и биха могли да увредят интересите както на конкурентите, така и на потребителите.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Добре облечен
    #4

    За един убиец не е проблем и да излъже.

  2. Владимир
    #2

    Те с тази лъжлива реклама са си докарали печалба, пред която 20000 лева са дребна сума. Ако някой знае фактите да каже.

  3. Gragdanin
    #1

    Браво! Такива случаи доказват, че все пак има някаква законност (макар и за един незначителен въпрос). Защитават се и потребителите, за да видят големите фирми, че не могат да правят каквото си искат (в случая, тези не са мафиоти, щом им се дадоха).Не е важна сумата, въпреки че е по-добре да е по-голяма, за да ги ощипе, въпросът е принципен – ако три саита и три вестника напишат статия за това вече има значение.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.