Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Йеттел" с амбиция за пълна дигитализация до края на 2025 г.

0 коментара
Джейсън Кинг говори по време на форума за зелена трансформация, сн. "Йеттел"

"Йеттел" (Yettel) има амбицията да трансформира и дигитализира изцяло бизнеса си до края на 2025 година, обяви главният изпълнителен директор на телекома Джейсън Кинг в дискусията "Отключване на потенциала: Стимулиране на иновациите в Централна и Източна Европа", провела се в рамките на четвъртото издание на екофорума Green Transition Forum 4.0, организиран от Dir.bg и 3Е News.

По време на разговора бяха обсъдени развитието на икономика на високите технологии и необходимостта от наука на световно ниво, както и ролята на образованието в насърчаването на иновативното мислене.

Кинг отбеляза, че за да се случи промяната, трябва да се работи в три направления. Едното е наличието на добра телекомуникационна инфраструктура в страната, каза той и отбеляза, че в момента 5G мрежата на компанията обхваща над 200 населени места или над 70% от населението на страната. Второто е дигиталната трансформация на бизнеса на Yettel, както и дигитализацията на процесите и взаимодействието с клиентите. Телекомът вече не използва хартия както за вътрешните си процеси, така и при обслужването на клиенти и търговската дейност. Целта на "Йеттел" е през следващите 18 месеца клиентите да получат възможност да взаимодействат с оператора изцяло дигитално – от купуването на устройства и абонирането за различни услуги, през плащането за услугите и тяхното управление, до цялостното обслужване.

Като най-важен фактор за пълната дигитализация на бизнеса на телекома, Джейсън Кинг посочи и третия приоритет, а именно надграждането на дигиталните умения както на служителите на компанията, така и на клиентите и цялото общество. Като част от своята социално отговорна програма "Йеттел" полага постоянни целенасочени усилия, за да подобрява дигиталните умения на деца, родители и учители. Само за последната година през програмите на компанията са преминали над 60 000 души.

Като допълнителен пример за ползите от дигитализацията, Джейсън Кинг посочи дигитализацията на Национално движение "Опознай България – 100 национални туристически обекта" на Българския туристически съюз (БТС). Хартиените паспорти за събиране на печати вече са електронни и могат да се ползват и в приложението на Yettel. Към него са добавени голям обем допълнително съдържание под формата на аудио и видео истории, създадени от български артисти, възможност да се покани приятел в движението и шест категории постижения, които носят участие в игра с награди.

Тези инициативи следват стратегията за устойчиво развитие на Yettel, която беше представена през 2022 година и беше първата на телекомуникационен оператор в България. Тя обхваща четири ключови области с конкретни цели за всяка, които трябва да бъдат изпълнени до края на 2028 година: намаляване отпечатъка върху околната среда, развитие на технологии, които подпомагат устойчивото бъдеще, поставяне на хората в центъра на всичко, което компанията прави и управление, основано на почтеност и прозрачност.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.